Inaktiv!

Hah, jaa, vad ska man säga! Trodde att jag skulle fortsätta blogga efter den lilla pausen men det verkar inte bli något nu. Har inte tid och ork för att blogga. Lite trist är det ju för jag tycker ändå att det är roligt. Men just nu så är jag aktiv på instagram där jag uppdaterar varje dag med nya fina bilder. Hoppas ni vill följa mig där istället. Får helt enkelt se ifall det kommer upp några nya inlägg här (:
 
Instagram: @elinmoonwood
 
 

Instagram!

Nu finns jag även på Instagram som @elinmoonwood :)
 
Klicka gärna in och följ mig där, följer alltid tillbaka :)
 
 

Level 15

Nu efter endast 6 dagar så är Silvershadow i level 15 :D Älskar att det går så fort nu men lite tråkigt ändå (:
 
Det är en riktigt stor skillnad från hur lång tid det tog förut och det var väldigt bra att teamet fixade detta (:
 
 

Ny design

Tänkte börja med en ny design snart men jag har så dåligt med idéer så får se hur lång tid det tar innan något nytt är uppe haha (: Är också riktigt dålig på att koda så bloggen blir inte så mycket snyggare än vad den är och om jag ska vara ärlig så är jag inte så nöjd med bloggens utseende så får antagligen hitta någon snäll och duktig person som skulle kunna koda min blogg eller så får bloggen se ut som den gör hah :)
 
Du som läser detta kanske känner någon duktig eller själv är villig att hjälpa? :)
Skriv gärna en kommentar då :)
 

Svar på kommentar!

Här kommer ett svar på en kommentar som jag fick :)
 
 
Lovisa Shortforest
Hej, Fin blogg. :) Hur gör du sånt ''solsken'' på photoshop? :)
 
Svar: Först så vill jag bara säga tusen tack för din kommentar och berömmet om min blogg. Det värmer! ♥
Sen så, till frågan. Jag använder Gimp och där kan man välja det där solskenet. Man klickar in på 'Filter' uppe i menyn, sen klickar man på 'Ljus och skugga' och sen på 'Supernova'. :)
 
Hoppas du förstod och att man ser vad osm står på bilden xD hah
Ett exempel på en bild med supernova effekt :)

Dagens outfit!

Jag och Silvershadow såg ut så här idag :)
 
Köpte nya ridbyxor igår och de är verkligen super fina :)
 

Så jäkla nöjd!

Är så himla nöjd över mitt köp av Silvershadow, japp så fick han heta, tyckte det var riktigt fint :) 
Han är helt underbart fin att titta på och gör sig jätte fin på bilder. 
 
Var lite tveksam till namnet först eftersom jag redan har en häst som börjar på Silver men jag tycker Silvershadow passade honom så bra så det fick bli det. ;)
 
 

Nu är han min! ♥

Äntligen! <3
 
 

Dolly

När jag var på väg till Jorvik stallet igår så fastnade blicken på något vitt som gick runt bakom staketet. Nämligen ett får vid namn Dolly. Hon står vid ett hus ovanför Jarlaheims kaj och bredvid ett café (:
 
Undra hur länge hon gått där x) haha
 

Står och väntar!

Står nu och väntar tills imorgon! Tror jag spricker snart.. Längtar så :D
 
 

Lyckad kväll!

Jag gillar fredagar för mer än en anledning och en av dem är att det är championat hela kvällen! :)
Jag hade väldigt tur idag och även en del skicklighet ;) hah så jag kom etta i FGc, tvåa i GÅDc och trea i FPc :)
 
Duktiga Silversong som skötte sig exemplariskt och tog sig igenom alla championaten (:
 
 
 

Modell

Lekte lite modell och fotograf för ett tag sedan med Silversong. Vet inte om jag lyckades så bra haha eller vad tycker ni? :)
 
 

Dagens outfit!

Red runt med denna röda outfit idag :) Tröjan är nyköpt och jag gillar den verkligen!
 
 

Onsdagsuppdatering V. 13

Ferdinands hästmarknad!
 
Idag var det onsdagsuppdatering som vanligt och jag satt spänt i skolan på rasten för att kika in på nyheter och se vad det skulle komma. Hade hoppats på nya hästar så blev glad när jag såg att det var tre nya hästar som kommit.
 
När jag kollade på min lilla mobil så såg jag inte riktigt så noga hur hästarna såg ut så blev lite besviken för jag såg ingen som jag riktigt gillade. Men när jag kom hem och såg nyhetsbilden på stor skärm så blev jag kär. Jag såg zebraränderna, den gråa färgen.. Det var en MUSBLACK! Min favorit hästfärg, den är så himla vacker. :)
 
Jag loggade snabbt in för att kolla in den och blev helt och hållet kär när jag kom fram. Så himla fin och så bra gjord. Till och med ålen fanns där, drömhäst ju! :D
 
Så på lördag när jag får min veckopeng så ska han bli min men sen kommer ju det svåraste, välja namnet..!
 
Sen kom det också en hel del nya snygga kläder och sen nya uppdrag som var väldigt roliga :)
 
<33

"Sillen"

Silversong är en otroligt fin häst men ibland bjuder han på väldigt lustiga miner (;
 
 
Hahah orkar inte.. åsna xD

RSS 2.0